Τενοντίτιδα ώμου

Η τενοντίτιδα του ώμου είναι μια φλεγμονή του στροφικού πετάλου ή του δικέφαλου τένοντα του ώμου. Πρόκειται για μία πάθηση που εκδηλώνεται κυρίως σε αθλητές, οι οποίοι αναγκάζονται να πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες στροφικές κινήσεις του ώμου έχοντας το χέρι τους υψωμένο πάνω από το κεφάλι (καλαθοσφαιριστές, πολίστες, βολεϊμπολίστες, τενίστες, αρσιβαρίστες κ.α.). Οι τένοντες δέχονται υπερβολική και παρατεταμένη πίεση με αποτέλεσμα να υφίστανται επαναλαμβανόμενους μικροτραυματισμούς – και σπανιότερα κάποιον πιο σοβαρό και συγκεκριμένο τραυματισμό. Αποτέλεσμα αυτών των τραυματισμών είναι η δημιουργία φλεγμονής σε κάποιον από τους τένοντες.

Τα συνηθέστερα συμπτώματα της τενοντίτιδας στον ώμο είναι:

• πόνος στον ώμο
  • αδυναμία διατήρησης του χεριού σε κάποιες στάσεις
  • πόνος κατά την προσπάθεια να υψώσουμε το χέρι μας

Ο πόνος μπορεί να εξαφανίζεται όταν το χέρι έχει υψωθεί εντελώς και να υποχωρεί όταν βρίσκεται σε ακινησία, αλλά πολλές φορές επανέρχεται κατά τις βραδινές ώρες. Τα συμπτώματα αυτά συνήθως διαρκούν μερικές εβδομάδες αλλά υπάρχει πιθανότητα να παραταθούν και για μήνες.

Χειρουργική (αρθροσκοπική) αντιμετώπιση της τενοντίτιδας ώμου απαιτείται σε ελάχιστες μόνο περιπτώσεις όπου τα συμπτώματα είναι έντονα και επίμονα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η ανάπαυση, η παγοθεραπεία, η φαρμακευτική αγωγή (πιθανότατα και κάποιες τοπικές ενέσεις) και ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα φυσικοθεραπείας είναι επαρκή για την επιτυχή αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της πάθησης.

Η φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση της πάθησης ενδέχεται να περιλαμβάνει:

• Stretching
  • Εφαρμογή πάγου ή θερμότητας
  • Βελονισμό
  • Ασκήσεις ενδυνάμωσης
  • Taping
  • Mάλαξη

Για την πλήρη αποκατάσταση και την ασφαλή επιστροφή στις δραστηριότητες (αθλητικές και μη) του ασθενή ίσως απαιτηθούν κάποιες εβδομάδες θεραπείες. Τα αποτελέσματα όμως μπορεί να είναι απολύτως ικανοποιητικά.
Η Physionow εφαρμόζει τις καταλληλότερες τεχνικές φυσικοθεραπείας σε συνδυασμό με τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, παρεμβαίνοντας στην πάσχουσα περιοχή άμεσα και αποτελεσματικά. Με τις υπηρεσίες κατ’ οίκον φυσικοθεραπείας Physionow, εξασφαλίζετε κλινική θεραπεία υψηλών προδιαγραφών, στο σπίτι σας.